viernes, 5 de octubre de 2012

Multazu,y tente tiesu, a los que coman, na cai, un bocadiellu

Milio Mariño

El vicealcalde de Madrid, señor Villanueva, declaró ayer que tán trabayando a destayu pa sustituyir una ordenanza municipal que data de 1948 y que, ente otres coses, inclúi prohibiciones como la de criar pites, pavos y otros animales, na rodalada de les cais principales, o la esixencia a vendedores de xelaos y refrescos asina como a los de churros y frixuelos d'usar ropa llimpio.

Tamién manifestó que la reforma d'esta ordenanza incluyirá, seguramente, lo que fexo l'alcalde de Roma, el señor Alemanno, que prohibe, baxo multa de 25 a 500 euros, que la xente coma nes cais del centru históricu.

Esta prohibición tien so aquello, aplicaráse, solu, a los que coman de por llibre pos los que, a pesar de facelo na cai, lo faigan sentaos nuna siella, con una mesa de pol mediu y baxo un toldu, o una sombriella, de cualesquier de les milenta terraces qu'invaden los espacios públicos, nun van ser sancionaos.

L'oxetivu, tantu en Roma como en Madrid, según los responsables municipales, ye que toos, los turistes y los nativos, respeten les normes más elementales del decoro urbanu.

La ordenanza nun recueye los criterios polos que la multa pue ser de 25 o de 500, cueye entender que quedará a criteriu de los municipales y los carabinieri, que la impondrán dependiendo del tamañu del bocadiellu, la pizza o l'hamburguesa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Milio Mariño