Milio Mariño
Los qu'anden perhí enriba nun s'enteren de lo qu'hai pequí embaxo. Aseguren que tán al tantu de too pero viaxen na so nube y lleen lo que dicen los periódicos, de la crisis y la probitú, como si lleeren una novela.
El casu que la realidá, por muncho que dellos quieran convencenos de lo contrario, ye la que ye, y como sabe que dalgunos nun acaben de vela o la ponen en dulda, recurre a los fechos pa esclaria-y lo.
Los fechos, nesti casu, foi lo que-y pasó ayeri al Príncipe Felipe cuando salía d'un funeral na ilesia madrilana de San Francisco de Borja, que vio a una muyer cola mano estendía y creyó que yera pa saludalo pero la muyer pidía llimosna y tendía-y la mano pa que-y diere una moneda.
Avezáu a que la xente pída-y saludos y non dineru, Felipe nun lo duldó un segundu. Allongó'l so brazu, tendió la so mano y dio-y un fuerte apertón.
Cuenten que la muyer quedó plasmada viendo la reacción del Príncipe, pero correspondió, educadamente, al saludu de Felipe, que sonriente y bien satisfechu siguió'l so camín.
"La indiferencia del mundo que es sordo y es mudo recién sentirás Verás que todo es mentira, verás que nada es amor que al mundo nada le importa yira
ResponderEliminarAunque te quiebre la vida
aunque te muerda un dolor
no esperes nunca una mano
ni una ayuda ni un favor" ('Yira', tango)
http://www.taringa.net/alanfunes/mi/Z35h