Milio Mariño
La iniciativa del Barça, de repartir 98.000 cartulines pa que los espectadores formen una xigantesca bandera catalana, qu'ocupe tol estadiu, paezme discutible y mui pocu oportuna, sobremanera si tenemos en cuenta que supón implicar al equipu nel convulsu momentu políticu que vive Cataluña.
Paezme una desaxeración simbólica que nun concuerda col espíritu y los valores d'un actu deportivu, que concierne, namás, a dos equipos profesionales que compiten nuna Lliga de fútbol.
Pero más discutible, entá, ye la zafiedá, el mal gustu y l'usu partidista que tán faciendo dellos medios de la significación que se-y quier dar al partíu.
Viéndolo dende equí, dende esti requexu asturianu, catalanes y madrilanos esbarrien a más nun poder, pero esbarria más entovía'l direutor d'El Mundu, Pedro J. Ramirez, que propón que se salude a la bandera catalana puestos en pie y al berru de: ¡ Sieg heil ¡, que yera'l saludu nazi.
Como comentariu final, asocédeme que lo meyor ye traer equí lo que dixo, en 1873, Estanislao Figueres, el primer presidente de la I República: "Señores, yá nun aguanto más, toi hasta los coyones de toos nós".
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Milio Mariño