viernes, 1 de marzo de 2013

Tráficu de multes

Milio Mariño

Güei la cosa va de multes, d'un trucu que nun sabía y toi por apostar que munchos de vosotros tampoco.

Según una información que publica El País, citando fontes policiales, na madrugada del 3 de Febreru, nel kilómetru 41 de la M-40, nun tramu llindáu a 100 kilómetros, un radar móvil pañó a dos coches circulando casi al empar: un Audi a 216 kilómetros per hora y un Porsche a 260. Nengún de los conductores foi deteníu porque los protocolos de la Guardia Civil aconseyen nun escorrer a vehículos que circulen a una velocidá tan alzada por custiones de seguridá vial.

La Guardia Civil nun los detuvo, pero lo que sí fixo foi denunciar y riquir al propietariu del vehículu, nesti casu, al Real Madrid. El mesmu club identificó a Benzema como'l conductor del Audi -según fontes policiales-, pero nun quixo facelo col del Porsche y, por tantu, apechugó cola sanción.

¿Pue'l propietariu d'un coche dexar ensin identificar al conductor cazáu por un radar a más velocidá de la dexada? Sí que pue, anque cometiendo una infracción bien grave sancionada con 1.500 euros.

Cargando cola multa, pagando los 1.500, el propietariu d'un vehículu infractor, cuyu conductor nun fuere identificáu, llibera de responsabilidá a quien conducía'l coche.

Yá veis que coses. Con perres tou s’arregla.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Milio Mariño