Milio Mariño
Hai fechos tres los cuálos unu siente que yá nada pue tener sentíu. Inxusticies, alcaldaes y escarnios que plonien dientro l’estómagu y nun sabes si echate a rir o lliate a tiros.
Nel casu que voi cuntar refugo la risa, de mou que namás nos queda l’otru camín como alternativa. Nun veo otru a tenor de lo que fai Rajoy cola sanidá, la educación, les hipoteques y lo poco que teníemos y como trata a los Bancos.
La última operación, nesti sentíu, foi vender el recién nacionalizáu Bancu de Valencia a La Caixa. Y veréis en qué términos:
L'Estáu, qu'apurrió 1.000 millones d'euros a la entidá, cuando la nacionalizó, va poner otros 4.500 millones pa saniala y da-yla a La Caixa por 1 euru.
Pero ehí nun acaba la cosa. La Caixa pidió, y llogró, que la Sociedá de Xestión d'Activos, el bancu malu pa entendenos, compre los activos axudicaos que la entidá tien (otros 1.000 millones d'euros) y los préstamos del sector inmobiliariu (4.500 millones d'euros) pa que cuando-y pasen el balance te llimpiu de polvu y paya.
Por si nun fuere bastante, l'Estáu va correr col 72,5% de les posibles perdes de la cartera de creitu ensin trespasar. Ye dicir que la operación va costanos 11.000 millones d'euros más les trés cuartes partes de les perdes que pudiera tener el Bancu de Valencia nos próximos diez años.
Y ehí siguen, el Presidente, los Ministros, los cómplices y los encubridores. El PP y el restu de los partíos políticos
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Milio Mariño