Milio Mariño
Ente les munches coses que nun entiendo ta la fatada de que los fotógrafos pidan a los deportistes que muerdan la medaya pa saca-yos una foto.
Entiendo menos que los deportistes se presten al mordigañu y apaezan clavando los dientes nel troféu.
Eses semeyes paécenme ridícules pero nun lleguen a cafiame como me cafien les de los políticos cuando los veo disfrazase. Cuando ponen esos cascos, esos gorros y eses bates que-yos sienten como un tiru y faen que paeza que se visten asina porque nos presta a nosotros. El postreru y más bochornosu exemplu diolo Rajoy, va unos díes, na visita que fexo a Renault.
Claro que tamién los hai que faen el tontu a pelu, ensin bata, nin cascu denguno. Que lo faen como ayer lo fixeron los candidatos a presidir la Generalitat, que nun se ponen d'alcuerdu nin na hora qué ye, pero prestáronse, mansos como corderos, a fotografiase toos xuntos, nel Paséu Marítimu de Barcelona, suxetando la bandera de Cataluña, faciendo como que diben en bici y, p'acabar, sentaos, na borda d'un barcu que taba en tierra firme y a tres metros del suelu.
¿Pa quién ya pa qué faen eses semeyes? Quiero creyer que nun son pa mi porque si fuere asina sedría que me tomen por fatu. Anque nun sé, tien tola pinta que debe ser eso.
Prestóme muncho entrar en Facebook y dar col to blog n'asturianu. Ye prestoso sentir la to tierra cola so melodía candial, cola so llingua.
ResponderEliminarMunches gracies amigu...Agora que toi prexubiláu procuro facer tolos díes un comentariu...Dellos saldrán regulares y otros peores pero equí tamos..
Eliminar