sábado, 3 de noviembre de 2012

El que nun valga pa taxista pue apuntase p'asesorar a Rajoy

Milio Mariño

Nun ye denguna sospresa que Rajoy faiga lo contrario de lo que prometió, de mou que cuando ayeri lleí que tamién faltare a la promesa d'amenorgar, nun 25%, los altos cargos atopélo cosa normal.
 Non me sosprendió un ris que les estructures del Estáu cunten, l'añu que vien, con 455 cargos de confianza. Sosprendióme más que Rajoy tenga 245 asesores. Y entovía más que 68, d'esos 245, nun acabaren siquier el Graduáu Escolar.

Estos datos non los acabo d’inventar, asina ye como figuren na memoria de los Presupuestos Xenerales del Estáu.

Como esceición, quiciabes puea pasar que dalgún asesor nun tenga’l bachiller o formación superior, pero tenga una gran esperiencia o formación autodidacta. Agora qu'el 30% de los asesores de Rajoy nun completaren la ESO, mialma, da que pensar.

Pero bonu, asina ye esti país y esti Gobiernu del PP. Seguro que si pregunten a Soraya o a Cospedal dalgún truquín alcontrarán pa xustificar que 68 persones puean ser altos cargos y asesores de Rajoy, cobrando de 45.000 a 60.000 euros, y nun puean ser taxistes de Madrid porque, como imaxino sabrán, a los taxistes van esixi-yos que, polo menos, tengan terminada la ESO.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Milio Mariño