Milio Mariño
Ciertu que los gobernantes nun maten direutamente coles sos manes pero eso nun quier dicir que nun sían responsables de les muertes que producen les sos polítiques.
Por supuestu que lo son. Son responsables de que'l suicidiu sía la única salía que dellos tienen ante la desesperación de vese ensin trabayu, ensin ingresu denguno y privaos, inclusu, de la so vivienda.
Son responsables de retayar la sanidá a miles de persones que precisen atención médica y dexen de tenela, o tiénenla en peores condiciones, y llevalos a morrer primeru. Como tamién asocede coles persones dependientes.
Por eso toi bien d’alcuerdo con Juan Torres, caderalgu d'economía de la Universidá de Sevilla, quien diz que, anque nun tea reconocíu como tal, lo que tan faciendo dalgunos gobiernos, ente ellos el nuestru, ye un auténticu crime económicu contra la humanidá. Un crime que, al igual que pasó a lo llargo de la hestoria con otros crímenes, el fechu de que nun tea reconocíu nun significa que nun se te produciendo.
Son criminales los gobernantes que protexen a los poderosos y dexen indefensos a los ciudadanos emburriándolos a la ruina, la desesperación y la muerte.
Quiciabes tarde tiempu pero la fuerza y la voluntá de la xente va facer que’l castigu pa estos criminales nun sían les urnes, sía la cárcel.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Milio Mariño