viernes, 10 de mayo de 2013

Inventado nueves formes de protestar: el Cansinismu y l'Atracu Musical

Milio Mariño

Prestame pola vida que la xente nun se quede de brazos cruzaos, qu'estrume la imaxinación inventando nueves formes de protestar. Nun va ser too quemar ruedes, tirar voladores por un tubu o boles d’acero con un gomeru.

Tampoco quiero dicir con estu que nun comprienda nin participe de les razones qu’emburrien a protestar asina, quiero dicir que, delles veces, suple más y ye menos arriesgáu protestar d’otra manera que nun seya la tradicional.

Ayeri mesmu afayé dos nueves formes, d’estes que dixi, que me llamaron l’atención: el Cansinismu y L'atracu Musical.

El Cansinismu consiste en facer les xestiones habituales nun bancu pero a un ritmu más lentu, pagando con céntimos, faciendo ingresos d'un euru a diverses ONGs, actualizando la llibreta o pidiendo información sobre préstamos.

L'atracu Musical, podéis velo nun videu de youtube, inauguróse ayeri nuna sucursal de Bankia, en Lavapies, onde un grupu de xente xoven, formáu por una tuba, dos trompetes, una guitarra, cantante y coros, interpretó La Bankia dexónos ensin un duru.

Tamién hubo otres aiciones bien vistoses, como un home en bragues, blanques y d’encaxe, que saludaba a los veceros del bancu a la entrada de la sucursal.

Pa que llueu digamos que nun hai imaxinación y bon humor. Ha-ylo a pesar de la que ta cayendo. Y eso tien muncho méritu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Milio Mariño