miércoles, 29 de mayo de 2013

Tenemos inventores que nun son los del TBO

Milio Mariño

Pa completar el cuadru de los inventores ya científicos españoles que trunfen pel mundu alantre, ayer conocióse que l'inxenieru José Luis López Gómez ganó, en Bruseles, el Premiu al Inventor Européu del añu, qu'otorga la Oficina Europea de Patentes, por un sistema que permite a los trenes Talgo circular con más seguridá y confort, calteniendo siempre la posición óptima de les ruedes sobre'l rail, especialmente nes rexones montañoses.

Ye una bona noticia pero barrunto que la patente mercaríala cualquiera y esti inventu español fabricaráse fora d'España. Equí, tamos fartos d’oyílo, nun faen falta inventores, lo que precisa'l país, según el gobiernu, ye mano d'obra barata y sumisa que vuelva a trabayar nel lladriyu pa que los caciques y los bancos vuelvan llévalo crudu. Equí, según el gallegu cínicu, los que van sacar esto alantre van ser los empresarios corruptos, los toreros, los cures, el fútbol y los políticos ensin escrúpulos.

España vuelve a ser diferente: en cuenta subvencionar la investigación y el desarrollu, subvencionamos los cubalibres nel chigre del Congresu, los macrocasinos, los toros y l'ilesia católica. Neso nun facemos casu a Merkel, valímonos por nosotros mesmos.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Milio Mariño