Milio Mariño
Namás conocese les anotaciones manuscrites, con supuestos pagos a miembros del Partíu Popular, publicaes per El País, dellos medios de comunicación como Telecinco, Intereconomía o la cadena SER, solicitaron informes caligráficos pa saber si la lletra de les anotaciones correspondía al extesoreru del PP.
Según Carlos Belda García Fresca, peritu calígrafu de los tribunales, consultáu pola cadena SER, hai munches traces concidentes, entamos, finales, y formes de cerrar les lletres, que coinciden dafechu en tola so execución, enclín, tamañu, e inclusive presión, colos escritos de Bárcenas.
El peritu consultáu por Telecinco tamién coincide en que la lletra ye mui paecía a la que consta en dellos documentos del procedimientu que se sigue na Audiencia Nacional pol casu Gürtel. Pero'l profesor de macroeconomía y espertu en grafoloxía, José Villacís, consultáu por La Gaceta, atrevese a dir más alló, non solu diz que la lletra coincide sinón que l'autor, por cómo escribe, sufre acidez d'estómagu ya hipertrofia de la próstata.
Los dictames de los calígrafos tienen poca o nenguna validez xudicial pero col datu revelador del profesor Villacís apúrrese una prueba, al mio xuiciu, irrefugable que nun ye l'acidez d'estómagu, sinón l'aumentu escesivu del tamañu del miembru, quier dicise de la pirula, del autor del escritu. Esamínese la cosa del señor Bárcenas y tendrémos el casu resueltu.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Milio Mariño