Milio Mariño
Ayeri pasóme lo que me tien pasáu delles veces, que dos noticies, que nun teníen nada que ver, xuntáronse na mio cabeza y entamaron a dar vueltes, una a caballu a la otra. Les dos veníen en negru: una referíase a unos sobres de dineru puercu que cobraron dellos políticos y la otra a unos mineros llimpios qu'empecipiaron una fuelga por que nun saben cuándo van quedar sin trabayu.
Los de la fuelga son mineros de Maria Luisa, una mina que fai 20 años tenía 1.600 mineros y agora tien 208, nun se sabe hasta cuando.
Según los datos que tengo, dende qu’abrieron Maria Luisa morrieron 41 mineros, pero que vaigan cerrar el Pozu nun tien que ver coles muertes nin cola crisis, tien que ver cola incapacidá de la sociedá, y los políticos, pa distribuyir el trabayu y recolocar a los trabayadores cuando dalgún sector se vuelve obsoletu.
El pozu María Luisa, que ye un símbolu na hestoria d'Asturies, sumase a la que ta cayendo. Pero los mineros nun se rinden, nun se conformen nin dicen que ye imposible torceyos la mano a los que gobiernen. Siguen lluchando y alcuérdennos esi preciosu cantar que fala d'un mineru que trai la camisa roxa de sangre d’un compañeru.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Milio Mariño