martes, 2 de julio de 2013

La Selmana Negra nel escenariu del crime

Milio Mariño

Si hai daqué que n’España nun falta son lladrones, corruptos y estafadores nos qu'inspirase pa escribir dos mil noveles del xéneru negru, petar los quioscos y arramplar nuna Selmana Negra que va celebrase, del 5 al 14 de xunetu, nel escenariu del crime. Ehí tará, onde tuvo Naval Xixón, y coincidirá cola fecha na que'l Comisariu Joaquín Almunia y el Presidente Durao Barroso, tomarán la decisión, yá anunciada, de que'l sector naval español devuelva les ayudes de 3000 millones d'euros que recibió.

La esixencia de Bruseles va suponer que se pierdan otros 80.000 empleos, pero Almunia dixo que nun pue "perdonar" a España porque taría violando la llexislación de la Unión Europea.

Tamién dixo que los que tienen la obligación de devolver les ayudes son los grupos d'interés económicu y los inversores que participaron nesos grupos, que nun son los astilleros. Pero volvemos a lo de siempre: ente toos la mataron y ella sola morrió.

El destín tien paradoxes asina. La Selmana Negra celébrase onde va tiempu tuvo Naval Xixón y coincide con otra puñalada trapera a los astilleros y la muerte anunciada de miles d'empleos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Milio Mariño