Milio Mariño
La Fiscalía de l'Audiencia Nacional llamó a declarar nel últimu mes a dos persones pol conteníu de les sos opiniones nes redes sociales. Tratase de dos muyeres que roblen los comentarios como Almu en Lucha y Loba Roja.
Nun casu, según la fueya de citación de la Fiscalía de l'Audiencia Nacional que la mesma acusada facilitó escaniada y entornada na rede social, tán investigándola por ser presunta autora d'un supuestu delitu d'enaltecimientu del terrorismu, al citar en dellos mensaxes a los GRAPO.
Nel otru casu, a quien robla como Loba Roja, la cita ye por facer munches referencies a Gramsci y por escribir la siguiente frase: “Hai tres clases de xente: la que se mata trabayando, la que tendría que trabayar y la que tendría que matase'". Una frase que ye de Mario Benedetti.
Los policíes que vixilen les redes sociales nun sé yo sí tarán bien al tantu de los filósofos y los pensadores pero, a riesgu de que me llamen a declarar o m'enchironen, voi probar citando la frase más famosa de Gramsci: “El vieyu mundu muérrese. El nuevu tarda n'apaecer. Y nesi clarescuru surden les bisarmes”.
Barrunto que yá surdieron, que yá tán equí, ente nos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Milio Mariño