Milio Mariño
Naide sabe qué facien estos cuatro, caún con más cara qu'espalda, viaxando nun vagón del Ave. Naide sabe que pintaba, ellí, un Príncipe pamestu que fexo’l discursu en catalán, anque nunca lo faiga n’asturiano, y viaxaba enfrente de Mas, el mesmu que va dos díes salió na tele cola foto del Rei voltiada, nun biecu claru de despreciu. Naide sabe que pintaba’l Presidente del Gobiernu aguantando que’l nada honorable, cabezaleru d’un partíu qu’acaba de declarase corruptu, fixera un discursu nel que llama lladrones al restu los españoles. Naide sabe de que se ríi la ministra, anque seya cola sorrisa fata del que traga sapos y culiebres.
Naide sabe nada… Xúntense, unos con otros, y ponen cara d’estreñios cuando, mialma, da cagalera velos facer la comedia de que toos se lleven divinamente.
Nel momentu de la foto, paez como si dalguién tirare un fumiacu y tastiaren el golor a podre. El vagón fiede qu'apesta pero denguno de los cuatro toma cuenta de la mierda propia. La propia nun güel y l'ayena sopórtenla con cinismu y una pinza nes ñarres.
Tolos díes apaecen nuevos casos de corrupción, la xente suicidase, quemase a lo bonzo y protesta na cai pero como si cantaren. Los cuatro del vagón tan convencíos de que faigan lo que faigan tenemos la obligación d'aguántalos y baxar la mollera.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Milio Mariño