La idea funciona y ta teniendo muncho ésitu, por eso que los promotores yá tán pensando traela a España. Los chigres y restoranes llanzaríen les sos ufiertes al traviés d'una aplicación que se llama ResQ Club, la xente consultaría les sobres del menú qu'hai disponibles y diría a tiru fixu a pola que más-y pete.
En principiu, hai que tomalo como vien. Los restoranes son mui llibres de facer lo que quieran coles sobres y la xente verá si merez la pena mercar los saldos del platu del día pa comelos pela nueche o al día siguiente. Lo que m’apulmona y me pon de mal humor ye como presenten esti nuevu inventu, que tien pinta de ser otru negociu a cuenta de los que menos pueden y, por supuestu, nun pueden comer, a so hora, lo qu'ufierten los restoranes.
Dicen los promotores que l'oxetivu ye crear comunidaes onde nun se desperdicie la comida. Que, n'Alemaña, hasta 3,5 millones de tonelaes de comida de los restoranes y les cafeteríes acaben cada añu na basoria y qu’eso nun pue ser. Que ye un problema medioambiental qu'hai que solucionar.
Va resultar que ye por eso, pol problema medio ambiental, y non por facer negociu. Seguro que los que llanzaron l'aplicación d'internet y los dueños de los restoranes tán tan esmolecíos polos problemes del medio ambiente y da-yos tanta pena que se tiren tonelaes de comida a la basoria que la ponen de rebaxa y nun la regalen porque eso sería un desperdiciu mayor. Y, enriba, l’eslogan col que lo presenten, ye pa nota: Diz: Menos basoria y más respetu pola bona comida.
Equí'l que nun cuerre vuela. Faen negociu de too, hasta coles sobres de los restoranes. Y, pa más aquello, preséntenlo como dalgo modernu y mui ecolóxicu.
Inda m'alcuerdo de que fai un par de branos llegó un rapaz d'EE.UU a pasar un mes en casa d'un amigu mio y preguntámos-y: Qué tal, como nos ves… Tamos bien o mui atrasaos en comparación col to país. Y el rapaz, un poco cortáu dixo: Faltavos un pocu… Equí, en munchos sitios, inda vos sirven la comida y vos ponen la gasolina nel coche. Yá veis que coses, Pa esti rapaz que te sirvas to la comida y eches la gasolina al coche ye un síntoma de progresu. Como lo de les sobres de los restoranes. Igual.
Milio Mariño
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Milio Mariño