viernes, 16 de enero de 2015

Tantu da la crisis que la Yihad, la receta ye siempre la mesma

Milio Mariño

La mio collaboración de los xueves nel programa Noche tras Noche de la RPA.

El mi lio d'esta selmana yá lo podéis imaxinar… Ye pa camentar lo que traen ente manes los llíderes políticos y los Gobiernos d'Europa dempués del atentáu terrorista de Francia. Ye un lio tan gordu qu'entama con esa semeya na que se ve a los Presidentes de los Gobiernos solos y alloñaos de la xente, del millón y mediu de persones qu’asiste a la manifestación, y acaba cola mentirona de que la democracia deféndense poniendo más policía y recortando les llibertaes.

Eso ye lo que dicen… Y, nesi sentíu, estos díes apuntaron unes cuantes idees que podíen presentales al premio bombiélla. Gánabenlo de llargu porque son tan orixinales que les idees van dende eliminar el Wasap y acutar y controlar internet a volver plantar les fronteres, pasando pola propuesta d'esi atleta mental que tenemos por ministru del interior, Jorge Fernández Díaz, que quier poner en marcha una rede de confidentes, ente profesores, médicos y trabayadores sociales, col aquello de que se chiven cuándo barrunten que dalgún mozu musulmán simpatiza cola Yihad.

Viendo lo que discurren, mialma paez que nun tenemos escapatoria… Que los terroristes en plan cabrón y los gobiernos en plan fatu van facenos la vida peor y más triste.

Falen muncho de defender la llibertá, pero la estratexa de los Políticos sofitase nuna mentira y nun imposible. Na mentira de que pa qu'haya más seguridá tien qu'haber menos llibertá y nel imposible de que toles cultures que nun sean la occidental arrenuncien a ser lo que son. Entienden la integración como que la xente que vieno de perhí pallá y los que yá tan equí, aceuten que son mano d'obra barato y que cuando la economía se tuerce tienen que coyer la puerta y colar por onde vinieron.

Llenase-yos la boca diciendo que nun son racistes pero, nel fondu, ye lo que piensen. Y la preba son los guetos que se crearon nes grandes ciudaes y lo que medró la xenofobia. Ehí ta’l problema… Eso ye lo que favorez que xorrezan el terrorismu y los estremistes. Y si a eso amestamos lo que fixo y fai Europa, xuntu con Estaos Xuníos, en Siria, Iraq y el restu países del norte d'África, tenemos la esplicación completa.

Por eso pidimos que non mos engañen cola puesta n’escena. Que nun faigan el paripé de sacar la policía y l’exércitu a la cai, pa que paeza que nos protexen, porque, amás de ser mentira, nun arreglen el problema. Asina, con más policía y menos llibertaes nunca s’arregló nada. Pero, polo visto, ye lo únicu que se-yos ocurre. Seya lo que seya tou lo arreglen con más policía y menos llibertaes. Ye la receta pa tou, lo mesmo pa la Yihad islámica que pa les protestes de los desahuciaos y los yayoflautes.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Milio Mariño