martes, 25 de septiembre de 2012

Vuelven los virus y los pioyos, como tolos años, en setiembre.

Milio Mariño

A la vuelta de vacaciones atópome con que la Conseyería del Principáu tien inmovilizaes 18 vaques, pol aquello de qu'una d'elles tien el mal de les vaques lloques, y tamién con que nel Reinu Uníu acaben de detectar un nuevo virus, el SARS, síndrome respiratoriu agudu y grave.

Nos dos casos, dicen les autoridaes que, de momentu, nun hai qué preocupase, que van esperar a ver como evoluciona l'asuntu.

Si vos digo la verdá tampoco m'estraña muncho, tamos na seronda y en, seronda, vuelven los virus, como los pioyos a los colexos. Lo que m’estraña ye que too seyan virus. Si andes mal del estómagu virus, si tienes cagalera virus, si espirries y tuses virus…

A lo meyor, qué sé yo, estu de que los virus vuelvan en setiembre tien dalgo que ver colos productos que sollivien y curen los 300 virus de la gripe qu'anden por ehí al debalu. L'Amantadina, por exemplu, foi un productu aprobáu pola FDA (l'axencia estadounidense de la melecina) en 1976, y la so patente ta vencida, polo que pue adquirise muncho más baratu.

Una caxa d'Amantadina cuesta 3,15 euros. Una de Tamiflú 17,39 euros. Claro que Tamiflú ye de Roche. Y quiciabes por eso, por ser de-Roche, ye'l que más utilicen tolos Gobiernos.

Nun sé a vosotros pero a min chóquenme les concidencies. Chocame que los virus y los pioyos vuelvan, tolos años, en setiembre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Milio Mariño