domingo, 30 de septiembre de 2012

¿Los catalanes son, daveres, pazguatos o sedrá que se volvieron lluellos?

Milio Mariño

Llámame l'atención que la respuesta a la situación de Cataluña y a la situación d'España, los asuntos más importantes que vive'l país, non solo sía distinta sinón contrapuesta.

Mientres nun casu ye'l pueblu'l que se manifiesta, frente al Congresu, pidiendo un cambéu radical nel quefer políticu, nel otru, el de Cataluña, son los políticos los que dirixen la revuelta.

¿Somos tan distintos? ¿Los catalanes son, daveres, pazguatos o sedrá que se volvieron lluellos?

Camiéntolo por qué, en Cataluña, lloñe de cuestionar lo que dicen, faen y proponen los políticos, dalgunos d'ellos chiscaos por casos de corrupción y responsables de retayar l'Estáu del Bienestar más inclusive que nel restu d'España, la xente suscribe lo que dicen y paez encantada coles sos propuestes.

Los catalanes entraron al trapu de los sátrapes y vividores qu'ostenten l'alministración del poder y aspiren a perpetuase, enmazcaritando les sos canallaes col chivu espiatoriu de que somos los españoles los que tenemos la culpa de too. Y los catalanes dan-yos la razón.

¿Va ser que son tontos? Yo creía que non, que yeren inclusive bien llistos pero agora yá tengo mios duldes. Lo bono del casu ye que falten apenes dos meses pa que s'esaminen y sepamos cómo anden d'intelixencia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Milio Mariño