jueves, 7 de febrero de 2013

Pa los americanos matar con mandu a distancia ye llegal, intelixente y éticu.

Milio Mariño

La oficina llegal de la Casa Blanca estableció, va un añu, que nun ye contrariu a la llei matar a un ciudadanu estadounidense nel estranxeru, y a los estranxeros nin se discute, si un altu cargu del Gobiernu asegura que l'oxetivu ye una figura que supón una amenaza d'ataque contra los Estaos Xuníos y la so captura nun ye posible.

Quier dicise qu’adiós la presunción d'inocencia, los xueces, los abogaos y tola compaña. Llicencia pa matar y llistu. Basta que lo diga un altu cargu y la persona dexa de ser persona pa ser oxetivu.

Resumíolu perbién el voceru de la Casa Blanca. Dixo que los ataques con drones, aviones non tripulaos, son llegales, éticos ya intelixentes. Faltó-y dicir económicos porque anque l'avión ensin tripular, la estación de control y el satélite salen por 50 millones de dólares, igual salía más caru si sumamos lo que cuesta'l comandu, el fiscal, el xuez, la cárcel, el papeléu…

Los americanos piensen que matando asina too son ventayes pero olvídense d'una cosa: Si mata un avión de xuguete acabáronse les películes… Nun tenemos héroe… Eso nun viende. A lo meyor danse cuenta y entovía tenemos suerte.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Milio Mariño