sábado, 9 de febrero de 2013

Mariano I, el xustu

Milio Mariño

Caltengo plenu enfotu na ministra Ana Mato porque soi xustu, dixo ayer Mariano, engulliendo les palabres como güe que come piensu y tragalo ensin mazcar, pa llueu facer una bola y rumialo con más paciencia.

De Rajoy esperaba cualquier cosa pero que dixera de si mesmu que ye xustu, supón que ye muncho más fatu de lo que pensaba Aznar cuando lu nomó socesor porque nun-y quedaba otru. Claro que tamién pue ser que lo de xusto sía falsu, que nun se refiera a la xusticia sinón a que cumple, polos pelos, col mínimu d'intelixencia esixible a cualesquier ser humanu.

Cuando sí paez que Rajoy ye xusto ye cuando se xulga a si mesmu. Va tiempu preguntáron-y que por qué llevaba barba y contestó que por culpa d'un accidente de tráficu que lu obligó a pasar por una operación de ciruxía estética y motivó que la dexare crecer pa tapar los repuelgos. Dende entós llevo barba, namás m'afeité un branu, en 1996, pero cuando me miré al espeyu nun me sentí identificáu cola mio cara.

Quiciás fuere la única verdá que dixo Mariano en toa so vida. L'espeyu púnxolo al tantu de que tenía más cara qu’espalda.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Milio Mariño