sábado, 16 de febrero de 2013

España ye diferente

Milio Mariño

Aquel eslogan que, cuando Fraga yera ministru, intentaba promocionar el turismu podemos aprovéchalo pa confirmar que les coses que pasen equí nun pasen en dengún sitiu.

En pocos sitios pasará lo que pasó en Cataluña, un nial d'espíes, cintes de videu y restoranes con micrófonos nos floreros, onde los partíos políticos espiáronse unos a otros y nun se-yos ocurrió otra cosa que contratar a la mesma empresa de detectives.

Mialma paez de cine. Pero si tiramos por esi llau, pola parte del celuloide, atopámosnos con que la favorita a los Premios Goya, del domingu, ye una película, en blancu y negru, sobre Blancañeves y los siete naninos ambientada nos años venti.

Nun sé, pero puestos a buscar argumentos, chocantes ya orixinales, lo mesmu daba más xuego la película que l'expresidente de la patronal, Díaz Ferrán, cuntó, va unos díes, al xuez: que los sos padres regaláron-y muncho oro antes de morrer.

A too estu, al Rei descubrieron-y otra hernia, la d’agora en metá de la espalda, que tamién lo trai de cabeza y, el PP, sigue empeñáu en facenos creyer que ye normal siguir pagando-y la Seguridá Social y facéi la retención de Facienda a dalguién que va dos años lo echaron de la empresa.

Ye tal la que ta cayendo que mialma paez un milagru que’l meteoritu cayera en Rusia.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Milio Mariño