domingo, 31 de octubre de 2010

Mieu me da que ten engañándome

Milio Mariño

Nun sé por qué tengo l'enfotu de qu'eses bombes que los americanos dicen qu'atoparon nos aviones que veníen d'Inglaterra y de Dubai, y qu'al paecer taben llistes pa estopar, son una trola como El Capitoliu de grande.

Chocame que siempre atopen bombes, o den l'altu a dalgún terrorista, la viéspora de les elleiciones o cuando se barrunta que la popularidá del que manda esnidia picu abaxo camín del desastre.
Nun ye que me tenga por más llistu que naide, pero qué sé yo… tampoco tan fatu como pa pensar que les milenta concidencies, qu'hasta agora se dieron, son un petite del destín que tien querencia por eses feches.

Yá sé que nunca lo voi saber. Que malpenes sabemos na de lo que socede por eses alcantarielles que tienen tolos Estaos y que, polo vistu, son imprescindibles pa que puean gobernanos como ta mandáu.
Lo que me queda ye nun plasmar, ye dicir: Cuidáu, si queréis que trague, prepara-ylo un pocu meyor, redios. Nun creo que los terroristes vayan ser tan fatos como pa facer un paquetín, con Goma-2, y mandalo por avión como si fuere una tableta turrón.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Milio Mariño