viernes, 29 de octubre de 2010

El patiu de la escuela nun ye particular

Milio Mariño

Plasmo al ver como se tracamundia, pa min de forma interesada, eso de “regular los xuegos de los neños” nos patios de les escueles.
Plasmo de cómo s'escandalicen, en nome de la llibertá, los que tienen una idea mui particular de lo que nos fai llibres.
Dígolo porque ún de los valores de la sociedá democrática ye la participación responsable. Y eso, a min moldu de ver, ye lo que se trata de poner en prautica nel ámbitu de les escueles y nos patios escolares.
La llibertá y la responsabilidá nun son incompatibles. Daveres que non. Los neños son llibres y tienen drechu a esfrutar de la infancia como yos pete, eso nun creo que naide lo discuta. Pero l'exerciciu d'esa llibertá nun quita pa que los maestros los empobinen y los protexan. Nun pue ser que delles zunes nos resulten indiferentes y que'l patiu de la escuela seya como una cai trapacera na que se val cualquier cosa y rixe la llei del más fuerte.
La democracia, la ciudadanía, el respetu y los valores d'una sociedá nun sexista hai que procurar llevalos a tolos sitios, y a la escuela con más motivu.
Si nun ye eso, precisamente, lo que'l PSOE pretende cola propuesta, entós enquivocase. Enquivocase como enquivocaos tan los que, en nome de la llibertá, defenden que los neños, nel patiu la escuela, puen xugar a lo que-yos de pola gana y facer lo que-yos pete.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Milio Mariño